Informationssikkerhed og privatpolitik

Informationssikkerheden på Designskolen Kolding er styret af klare retningslinjer og regler samt en tydelig ansvarsfordeling. Du kan læse om ansvar, overholdelse og implementering i vores informationssikkerhedspolitik.

Informationssikkerhed

Hvis du har brug for support i forbindelse med informationssikkerhed eller brud på samme, kan du skrive til Systemadministrator  Henrik Nyhuus Gill

Privatpolitik

Designskolen Kolding indsamler oplysninger om dig i forbindelse med besøg på vores hjemmesider, ved brug af nyhedsbrev, ved tilmelding af vores konferencer, og når du benytter dig af vores tjenester.

Vores privatlivspolitik, som du finder her på siden, beskriver, hvordan vi overordnet set behandler, bruger og videregiver dine personoplysninger.

I de forskellige tjenester, som Designskolen Kolding udbyder, kan der være forskellige variationer på denne privatlivspolitik, men så vil det fremgå af tjenesten og eventuelle databehandlingsaftaler, som skal indgås i forbindelse med brugen af tjenesterne.

Vil du vide mere?