Publikumsudvikling 2.0: Design af legende formidling og rum

Tilmeld
Introduktion

Publikumsudvikling 2.0: Design af legende formidling og rum

Vil du gerne skabe legende formidling og rum med højt engagement, indlevelse og meningsfuld deltagelse?

Med Designskolen Koldings unikke kursus målrettet kulturbranchen lærer du at anvende designmetoder både i udviklingsprojekter og i dagligdagen og får et stærkt fundament for at omsætte spirende idéer til konkrete og legende koncepter, som du kan afprøve og udvikle i formidlingsrummet.

Tilmeld

“Få hands-on designmetoder til at skabe legende universer og historiefortælling.”

Målgruppe

Kurset henvender sig til dig, som arbejder med udvikling og formidling i kultursektoren, f.eks. som projektleder, kulturformidler, udviklingskonsulent, museumsinspektør, kulturiværksætter, bibliotekar eller event-koordinator.

Indhold og udbytte

Kurset giver dig:

• overblik over leg og design som begreber i kulturformidling og de seneste bevægelser og trends i ind- og udland
  • indblik i og mulighed for at afprøve Designskolen Koldings børne- og ungecentrerede designtilgang, der skaber indsigter, som kan omdannes til konkret, legende og præcis formidling
  • hands-on designmetoder til at skabe legende universer og historiefortælling, der forbinder form, interaktion og deltagelse med et givent emne såsom litteratur, medier, læselyst, historiske temaer, kunstneriske udstillinger m.v.
  • peer-to-peer netværksgruppe og én-til-én sparring på indsigter og koncepter med undervisere.
Undervisere

For undervisningen står et team af Designskolen Koldings eksperter i leg og design, erfarne projektledere samt stærke designudviklere med erfaring inden for kulturbranchen.

Sune Klok Gudiksen, Sigrid Vinther Hansen, Nina Sofia Rüder

9.995 kr. ekskl. moms. Beløbet dækker undervisning, undervisningsmaterialer samt forplejning. Faktura udsendes umiddelbart efter tilmeldingsdeadline.

Vi tilbyder følgende rabatter:

• Pris ved 2 deltagere: 8.995 kr. pr. person
  • Tilmeld 5, betal for 4 (samme CVR-nummer)

NB: Rabatten gives kun på selve kursusprisen, ikke på prisen for forplejning og materialer

Er man mange fra samme virksomhed, er det også muligt at booke et lukket kursus til en fast pris.

Søndag den 10. november 2024.
Efter tilmeldingsdeadline er man velkommen til at kontakte os for at høre, om der stadig er ledige pladser.

Når du er optaget på kurset, er tilmeldingen bindende, også selvom du efterfølgende kan blive forhindret i at gennemføre det.

Skræddersyet løsning

Flyt kurset ud i din virksomhed

Få et kursus tilpasset jeres udfordringer, organisation og hverdag – som kan holdes ude ved jer.

Vores kompetente undervisere kommer ud til jer og giver hele afdelingen et kompetenceløft. I får tilrettelagt et kursusforløb, der tager udgangspunkt i jeres udfordringer, kalender og kompetenceniveau.

Kursisterne fortæller

Cases og nyheder

Yderligere information

Kontakt kursusansvarlig Sune Klok Gudiksen hvis du har spørgsmål til kursusindholdet.

Sune Klok Gudiksen
Lab for Leg og Design