11 apr. 2014 / Uddannelse og forskning

Morgenthaler tiltræder som adjungeret professor

Anders Morgenthaler er udnævnt som adjungeret professor på Designskolen Kolding. Mandag den 28/04/holder han sin tiltrædelsesforlæsning.
Af mfs@dskd.dk

Anders Morgenthaler er illustrator, interaktionsdesigner og filmskaber – og nyudnævnt adjungeret professor i kommunikationsdesign på Designskolen Kolding. I sin tiltrædelsesforelæsning, som har titlen Humor & Alvor, vil Anders Morgenthaler tale om kreativitet og hvordan han selv bruger forandring, usikkerhed og ekstreme eksistenser til at udforske og udvikle sin kreativitet på.

Praktisk information
Forelæsningen finder sted mandag den 28/04/kl. 14.30 – 15.30 i Auditoriet på Kolding Uddannelses Center - KUC, Ågade 27, 6000 Kolding i forbindelse med HUB for Design & Legs konference

Forelæsningen er åben for alle og tilmelding er ikke nødvendig.