Studenterprojekt

Industrielt design
År
Baggrund
”Jeg brænder for bæredygtighed og rene linjer – fra det elegante til det mere komplekse.” ”Jeg elsker, når æstetik og bæredygtighed går op i en højere enhed.”

Det perfekte børnemøbel

Er et børnemøbel et udtryk for, hvad et barn virkelig synes er fedt og sjovt at bo med? Eller er det mere et hjælpemiddel for de voksne – og en miniversion af deres egen stil, bare med indbygget cuteness-faktor? Og taber børnene så interessen for at bruge møblet?

Det spørger designerne sig selv om – og for at finde svaret på, hvad det perfekte børnemøbel er, har de samarbejdet tæt sammen med både børnene selv og deres forældre. Hvordan ville møblet se ud, hvis barnet var med til at designe det? Resultatet er et færdigt børnemøbel, som begge generationer er vilde med – og som måske fylder et hul på markedet.