Kandidatuddannelsen – optagelse

Vi har samlet al info du skal bruge om optagelsesprocessen på denne side. Her kan du få overblik over optagelsestrinene fra ansøgning til portfolio, samt finde svar på de mest oplagte spørgsmål.
Invitation

Designskolen Kolding inviterer alle studerende med talent og motivation til at søge optagelse på vores kandidatuddannelse

Så hvis du har afsluttet en relevant bacheloruddannelse, så send din ansøgning senest 1. marts kl. 12.00.

Din vej til optagelse begynder med en relevant uddannelse og en ansøgning, som blandt andet indeholder dit portfolio og en kort film om dig selv.

Under optagelsestrin 1.-4. kan du læse nærmere om vores optagelsesforløb til kandidatuddannelsen i design.

Vigtige datoer og tidsfrister

Registrere dig med dit navn og e-mail adresse via ansøgningslink

Deadline for ansøgning og portfolio

Søg ind

Søg om optag på kandidatuddannelsen her

Ønsker du at søge om optagelse på kandidatuddannelsen i design på Designskolen Kolding fra studieåret 2024/25, så kan du registrere dig med dit navn og e-mail adresse via linket herunder. Du vil inden for to hverdage modtage et link til ansøgningsportalen via den angivne e-mailadresse.

Du kan finde svar på mange spørgsmål omkring ansøgningsprocessen under FAQ Kandidatuddannelsen. Hvis ikke du finder svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte optagelsesteamet direkte via admission_master@dskd.dk

admission_master@dskd.dk
Ansøgningslink

Søg om optag på kandidatuddannelsen her