01 apr. 2024 / Uddannelse og forskning

Vil du være designer?

Mød Designskolen Kolding på uddannelsesmessen 'Uddannelse uden grænser' i Aarhus og København
Af Charlotte Melin

Drømmer du om at blive uddannet designer? Designskolen Kolding deltager i Danmarks største uddannelsesmesse ’Uddannelse uden grænser’ i Aarhus og København, og her kan du få mere at vide om, hvordan du bliver optaget, hvordan uddannelsen er skruet sammen, og hvad du kan bruge uddannelsen til.

Du kan bl.a. møde Patrick Johansen, uddannet i 2014, og høre ham fortælle om sit afgangsprojekt om benproteser, der kan skiftes ud efter humør. Du kan også møde underviser Barnabas Wetton.

Du finder Designskolen Kolding her:

Aarhus, Scandinavian Congress Center, den 14. og 15. januar på stand 228.

København, Bella Center, den 19. og 20. januar på stand 132.

Udover Designskolen Kolding kan du møde næsten samtlige videregående uddannelser i DK, højskoler, repræsentanter for rejser og udlandsophold, virksomheder og udenlandske universiteter.